środa, 21 listopada 2012

Piersi nadziewane suszonymi pomidorami


Suszone pomidory już same w sobie stanowią doskonałą przekąskę. Lubię wykorzystywać je także do gotowania różnych potraw. Jakiś czas temu zrobiłem pierś z pomidorami i fetą wg przepisu, który znalazłem w koperkowej kuchni. Tym razem postanowiłem fetę zastąpić mozzarellą - obie wersje są bardzo smaczne. Danie to jest proste w przygotowaniu i efektownie wygląda.

Składniki:
pierś z kurczaka
suszone pomidory w oleju
ser mozzarella w zalewie
świeża bazylia
przyprawy: sól, curry, zioła prowansalskie

Ser i pomidory kroimy w kostkę, dodajemy liście bazylii porwane na kawałki. W każdej piersi robimy dziurkę nożem (wzdłuż piersi). W tak powstałą kieszonkę nakładamy nasz farsz. Piersi przyprawiamy i smarujemy oliwą (tą z pomidorów). Odstawiamy co najmniej na godzinę do lodówki. Gotujemy na parze około 20 minut.




5 komentarzy:

  1. super bardzo dobre,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Gotujemy? Jak makaron ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałem, że na parze, a nie w wodzie.

      Usuń
  3. Można usmażyć na patelni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałem. Radzę pod przykryciem, żeby nie wyschły.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...