piątek, 8 marca 2013

Owoce morza z makaronem

Jest to chyba najprostszy sposób na przygotowanie owoców morza. Nie jest to wcale trudne ani pracochłonne. Oczywiście pod warunkiem, że kupujemy mrożonkę, a nie np. świeże kalmary, które trzeba oczyścić:) Tym razem zaopatrzyłem się w mieszankę owoców morza i paczkę mrożonych krewetek, dodałem do tego dużo czosnku, pietruszki i makaron. Taka prosta kompozycja ładnie wygląda i wyśmienicie smakuje. Nawet małe szkodniki zdecydowały się, z pewną nieśmiałością, zjeść po krewetce :)


Składniki:
mrożone owoce morza – mieszanka 250 gram
mrożone krewetki tygrysie z ogonkami – 200 gram
makaron – 200 gram
czosnek – 4 ząbki
cebula – 1 szt.
pęczek pietruszki
przyprawy – sól, pieprz, sok z cytryny
oliwa z oliwek do smażenia

Mrożonki wrzuciłem do gorącej, osolonej wody, doprowadziłem do wrzenia i zdjąłem z ognia po 3 minutach. Odcedziłem, przelałem zimną wodą i skropiłem odrobiną soku z cytryny.


Na patelnię wrzuciłem posiekane 3 ząbki czosnku i cebulę, podsmażyłem, dodałem ugotowany makaron, owoce morza, posiekaną pietruszkę i wyciśnięty ząbek czosnku. Podgrzałem wszystko razem i doprawiłem solą i pieprzem.

6 komentarzy:

  1. Bardzo pyszne danie.Właśnie dziś zrobiłam zgodnie z recepturą. SUPER !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPYSZNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Jako amatorka szczypiorku dodałam jeszcze zielonego w duzej ilości :) Świetne jedzonko w 15 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na te składniki, to wiem, że to musi być dobre!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...