środa, 19 lutego 2014

Warkoczyki z szynką parmeńską

Bardzo prosta w przygotowaniu i szybka przekąska. Oczywiście pod warunkiem, że skorzystamy z gotowego ciasta francuskiego, którego samodzielne przygotowanie nie jest bardzo skomplikowane, ale jednak czasochłonne.



Składniki to paczka ciasta francuskiego, jajko i szynka parmeńska:) Zamiast przepisu jest instrukcja obrazkowa:




Tak przygotowane warkoczyki posmarowałem roztrzepanym jajkiem i piekłem około 15 minut w temperaturze 180°. Podałem je z pikantnym chutneyem z żurawiny i cebuli.

Pomysł zaczerpnąłem stąd: klik. Jest tam jeszcze dokładniejsza od mojej instrukcja obrazkowa:)

Więcej przepisów na sałatki i przystawki znajdziesz tutaj: klik

2 komentarze:

  1. Smakoszem piwa nie jestem,ale jakoś by mi tu pasowało do "przepitki"tych przepysznych warkoczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem wielkim fanem piwa. Warkoczyki raczej polecam jako zagryzkę do bardziej szlachetnych trunków;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...